Przypominamy, że obowiązkiem beneficjenta programu rządowego „Tarcza Finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju dla Małych i Średnich Firm” („Program”) jest dostarczenie do 31 stycznia 2021 r. dokumentów potwierdzających, że wszystkie osoby, które składały w imieniu beneficjenta wnioski o udzielenie subwencji finansowej (w tym podpisywały umowę subwencji finansowej), a także składały odwołania, były uprawnione lub umocowane do reprezentowania beneficjenta (obowiązek ten nie dotyczy wniosków o udzielenie subwencji lub odwołań, w wyniku których nie zostało udzielone wsparcie finansowe). Termin ten został w ostatniej chwili przesunięty z 31 grudnia na 31 stycznia.
Bank, za pośrednictwem którego wnioskowali Państwo o subwencję finansową, nie później niż do 30 listopada 2020 r. przedstawi informacje o postaci w jakiej należy dostarczyć ww. dokumenty.
W zależności m.in. od tego kto w imieniu beneficjenta złożył wniosek o udzielenie subwencji finansowej/odwołanie/zawarł umowę subwencji finansowej – konieczne będzie dostarczenie do banku, za pośrednictwem którego zawarta została umowa subwencji finansowej, jednego z niżej wskazanych pakietu dokumentów.
albo
Dodatkowe uwagi
Informujemy, że bank, do którego dostarczają Państwo dokumenty potwierdzające umocowanie osób składających wnioski w ramach programu rządowego „Tarcza Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju dla Małych i Średnich Firm” nie jest zobowiązany do natychmiastowej odpowiedzi w zakresie potwierdzenia poprawności dostarczonych dokumentów. Weryfikacja dokumentów będzie dokonywana następczo, również przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. w I kwartale 2021 r. W związku z tym prosimy o niekierowanie do banków żądań w zakresie niezwłocznego potwierdzenia poprawności złożonych dokumentów.
Wzór Pełnomocnictwa – Wzór_pe_nomocnictwa_TF_MSP_20200916
Wzór Oświadczenia – Wzór_o_wiadczenia_TF_MSP_20200916